Winkelwagen Showroom
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Account aanmaken
  • Hoe kan ik een account aanmaken?
  • Boven aan uw scherm vindt u de button "registreren". Als u deze kiest, komt u direct in een scherm waar u uw gegevens kunt invoeren. U krijgt automatisch een mail toe gezonden met uw gegevens en wachtwoord.
  • Waarom registreren?
  • Als u een geregistreerde relatie bent, ziet u alle benodigde informatie zoals prijzen en dergelijke. Daarnaast kan het zijn dat er voor u speciale voorwaarden gelden, welke zichtbaar worden als u ingelogd bent.
Betalen
  • Hoe kan ik betalen?
  • Als u uw bestelling afgerond heeft, kiest u voor IDeal betaling of overboeking. Zodra de betaling volledig is afgerond, wordt uw bestelling verzonden.
  • Kan ik op rekening bestellen?
  • In principe geldt dat u enkel via IDeal of een overboeking kunt betalen.
  • Wanneer ontvang ik de factuur?
  • U ontvangt direct na afronding van uw bestelling de factuur per mail.
Offerte
  • Kan ik een op-maat offerte aanvragen?
  • Indien u een groter of complex project heeft, kunnen wij voor u uiteraard een op-maat offerte verzorgen. U hoeft hiervoor slechts het contactformulier in te vullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Garantie
  • Heb ik garantie op de aangekochte artikelen?
  • Uiteraard garanderen wij de correcte werking van de door u aangekochte producten. De exacte garantie bepalingen vindt u in onze algemene voorwaarden.
Service
  • Hulp bij installatie of technische vragen
  • Indien u er onverhoopt niet in slaagt het door u aangekochte product optimaal te laten functioneren, kunt u bellen met onze service afdeling op nummer 0900-CAMSTRUM (0900-22678786). U krijgt een technisch specialist aan de lijn die u verder helpt.
  • Overige vragen?
  • Heeft u overige vragen, bijvoorbeeld over uw factuur of garantie, belt u dan naar
    0487-509904.
Camstrum.com - comfort in security - sitemap